İZZETTİN genç

İZZETTİN genç
@aydawa
yaşamak gerek, hemen, şimdi. 😄
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sustu bu gece, karardı yine ay Kaldı geriye cevapsız sorular
Yolun ucunun nereye varacağını düşünmek beyhude bir çabadan ibarettir. Sen sadece atacağın ilk adımı düşünmekle yükümlüsün. Gerisi zaten kendiliğinden gelir
Konuş benimle; Anlat yaşadığın gerçekleri, Anlat içinden geçen kırgınlıkları, Anlat yüreğindeki yaraları, Merhem olayım, Yürek yaralarına…Paylaş içindeki acıları, sancıları, Belki benim de yaralıdır yüreğim, Kırılmıştır, kolum kanadım…Acı doludur ciğerlerim. Belki benim de umutlarım vardır gelecekten…Belki ben de sudan cıkmış balık gibiyimdir, Belki benim de kanıyordur, Irmak gibi gözlerim…Konuş benimle, Ama sakın! Boş konuşma…Anlat içindeki bitmişleri, Anlat kanayan gözlerindeki, Sana yapılan çirkinlikleri, Anlat içindeki derin kesikleri, İlaç olayım, Derin kesiklerine…Anlat ki yaşadığın gerçekleri, Seni hak etmeyenler için üzüldüğün, Bunaldığın günleri. Geçmişte yaşadığın mide bulandıran şeyleri…Anlat ki anlayayım, Etinden faydalanmaya çalışan, Sancılı, ruhsuz, kendini bilmez, Sana havlayan köpekleri…Anlat ki anlayayım seni, Anlat ki merhem olayım, Benliğindeki yaralara, Ruhundaki incinmişliklere, Yaşadığın derin mutsuzluklara…Anlat ki geçmişte kalsın, Tüm acıların, Sancıların, korkuların…Anlat ki yeni sayfan,

İZZETTİN genç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
Beğendi
·
2019 2. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 3.123 okunma