Herkesi unutursun ama acına yahut sevincine yoldaş olanı unutamazsın. Herkes gelip geçer ama ruhuna dokunanın, sana özen gösterenin rikkati, seninle birlikte yaşlanan bir hatıra olarak durur kalbinde, onun varlığını hep ararsın.
Birinin duygusal boşluğuna gelmek ne kötüdür. Seni ağrılarına, ruhunun yaralarına köşe yastığı olarak kullanır. İyi hissetmeye başladığında da ilk önce senden kurtulmaya çalışır. Yani onun sevdiği/saydığı biri olmamışsın hiç, seni bir kurtarıcı olarak görmüş o kadar.
🍂
Farkında mısınız, güzel şeyler hep çok zor. Güzel’e varmak, Güzel’i aramak, güzelliğini korumak, güzel davranmak… Hepsi kendi içinde türlü zahmetlerle yüklü.
🍃
Kötülük karşısında sağlam durabilmek irade ve cesaret ister. Merhametsizlik karşısında iyi kalabilmek ve iyi hâli koruyabilmek incelik ister.
İnsan olmak kadar zor bir şey yok şu hayatta. Dünya kötüyse insan olamamışlar, insanlıktan nasibini almamışlar yüzünden.