Bazı şeyleri hissetsen de anlatamazsın, içinde yaşar, kimseye açamazsın. İnsan kimseye açamadığı hislerle kendi kendini sınar, onlarla nasıl baş ettiğini, onların üstesinden nasıl geldiğini, zerresi kalmayıncaya kadar bazı şeylere nasıl dayandığını anlatamaz kimseye.