ayda

ayda
@aydish
eskiden çizimler yapar rengarenk renklendirirdim,şimdi karalayıp geçesim geliyor,renkler bana haz vermiyor artık.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim.” -Franz Kafka
“Güzellik ve çirkinlik bir seraptır. Eninde sonunda herkes içinizi görür.” -Frida Kahlo
Söz
herkes bu yaşa kadar belirli şeyler başarıp , ya da başarmayıp , belirli bir noktaya gelebildiyse,bize yapılan kötülüklerin hepsini bilerek yapacak kadar akılları var.
“İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.”