Özge Şahin

Bazı şeyler, anlar, insanlar unutulmaz.
Rakı masalarında niye sağlam içilir o gün bilir misin varını yoğunu kaybettiğin o güne dönersin de ondan ...
Reklam
İçimdeki yanan ateşi buldun da küllerini görmezden mi gelirsin ¿♡
Karanlıkta kalan umutlarımla sığınırım gecenin avlusuna Geçmişte silinen yağmurlu günlerin ardından elimde döner dururum sigarayla Hüzünlerimle kaldığım gecelerde unutma seni benden vazgeçemicek kadar hatırla...
Geceyi sevenlere
Eskisi gibi değil be canımın içi her uyuduğumda dinlenmiş mutlu uyanamıyorum ki hatta bazen uyku nedir unuttuğum bile oluyor okuyorum ama kafam bende değil neyi okudum veya neyi düşünüyorum ben bile bilmiyorum mesela hep bir dalgınlık deryasındayım bir kahve içeyim diyorum toparlar sanıyorum çünkü biraz müzik dinleyeyim diyorum iyi gelir ya hani güneş doğuyor bakıyorum yine aynı kafa hiç değişen bir şey yok biliyor musun elimde ne var sadece düşünmekle geçen aylar yıllar belki de günler bir gün daha böyle bitiyor hayatımızla kumar oynuyoruz. . .
Yaralarını içine göm kimse bulamasın
Hep bize söylerler ya senin gibi yarım kalan seni bulur elbet diye yarım kalan da peki bana zarar verirse neye inanıcam?
Reklam