içimde öyle bir öfke varki hiç bir yere sığamıyorum sanki öfke değil de kırgınlık kırılmışlık yarım kalmışlık hepsi bir araya gelince de öfkeye dönüşüyor gibi bu öyle bir şey ki hiçler uğruna fedakarlık yaptığını her saniye bilmek gibi kafanın içindeki sesin geçmişte olanların hesabını sormak istemesi gibi haklısın çok gülerdim o gülüşlerede acılarımı gizlerdim...