•Ayla•

•Ayla•
@aylaag
Bizimkilerin istavroz çıkarmamla zedeleneceğini düşündükleri dindarlıklarına dikkat kesildim. Gayrimüslim komşularımızdan bir farkımız yoktu. Annem babam ne namaz kılıyor ne camiye gidiyorlardı. Babam parası olduğunda bira içmekten de geri kalmıyordu. Tokat yediğim dinimiz adına yaptıkları tek şey dini bayramları kutlamaktı aslında.
Alıntı
Reklam
"Biz ağacın değil taşın çoğalmasını isteyenler tarafından yönetiliyoruz."
Alıntı
Bizde etrafı rahatsız etmeden eğlenilebileceği hiç akla gelmez. Kendinde hak görmenin arsızlığından ibadeti de eğlenceyi de gürültülü yaşarız.
Alıntı
"İnsanı insan yapan adabıdır, görgüsüdür."