•Ayla•

•Ayla•
@aylaag
Çünkü kimse kimseyi sadece kendi olduğu için sevmez. Yaptığımız iş, eğitimimiz, ilgi alanlarımız, geçmişimiz, birikimimiz bizi biz yapan niteliklerin bir kaynağını oluşturur. Tüm bunlardan azade saf ve yalın bir ben var mı ki!
Alıntı
Reklam
Oysa kadınlar, suçları olmadan acı çekerler.
Alıntı
Herkes hayat önemlidir der ama ben okumayı yeğlerim.
Alıntı
Sadece insanın mı hakkı var? Ya ağacın, kuşun, böceğin, toprağın hakkı? Bunlara saygı duymayan insana bunlardan mahrum kalmak müstahaktır! Haddimizi bilmek zorundayız.
Alıntı