•Ayla•

•Ayla•
@aylaag
Reklam
Nuran'a söyledim, sana birlikte mektup yazalım diye. İşi varmış. Nuran yatağına yattı tavana bakıyor. "Hani işin vardı?" dedim. Kızdı bana. "Düşünüyorum ya, bu da iş" dedi. Düşünmek ciddi bir işmiş. Hatta Nuran'ı düşündüğü için atmışlar buraya. Öyle söyledi. "Yanına yatıp senle birlikte düşüneyim mi?" diye sordum. Güldü o zaman. Büyüyünce beni de içeri atarlarmış, çok düşünürsem. Sahiden atarlar mı İnci?
Alıntı
"Ben büyüyünce halkımı hiç sevmeyeceğim. Halkını sevenler hep kafese giriyor."
Alıntı
Bu gece yine ağlar annem. Gizli gizli ağlıyor. Herkes uyuduktan sonra. Ben uyuyormuş gibi yapıyorum. Ama saçlarım ıslanıyor. O zaman anlıyorum annemin ağladığını. Sesimi çıkarmıyorum. Ben anladığımı sezerse daha çok üzülür belki.
Alıntı
Uçurtmayı vurmasınlar, çocuklar uçurtma da uçurabilsinler diye...
Alıntı
Reklam