Beyniniz bir işletme ve onu yönetmeyi öğrenmeniz gerekiyor. Bu konuda seçim şansınız yok, onunla ilişkinizi kesemezsiniz. Biliyorsunuz, siz onu işletmezseniz de o sizi işletir. Siz onu iyi yönetmezseniz, o sizi kötü yönetir.
...Galiba, hep başkalarının önem vermediği şeylere karşı bir şefkat gösterme eğilimim var. Kimisine yardımcı olabiliyorum. Kimisine olamıyorum. Zannederim bu gerçeğe alışmak zorundayım. "