Ayşegül Özermiş

Ayşegül Özermiş
@ays_gull
iyi ki doğdumm ben :))))
bugün yepyeni bir yaşın kapısını aralıyorum. geriye dönüp baktığımda sadece geçen yılları değil verdiğim mücadeleleri, kırgınlıkların içinden nasıl daha güçlü çıktığımı ve her düşüşte hayata nasıl daha sıkı sarıldığımı görüyorum, hayat her şeye rağmen yaşamaya değer ve ben her zaman gülümsemeyi çok seviyorum :)))))
Ayşegül Özermiş
Yeni yaşın sana çokça güzellik getirsin, nice musmutlu kitaplı yaşlaraaaa :))