Dağlarda rakım iki bin metreyi geçtikten sonra ne ağaç biter ne de mantar. O yükseklikten sonrası aynı ahiret gibidir. Yalnızlıkla dolar insan, birisini görmek için can atar...
İlk kitabını alırken tüm seriyi bitiririm alırım diye düsünüyordum ama beklentimin altında kaldı kitap. Dolayısıyla seriye devam etmeyecegim. Yazım hataları var ve yeterince sürükleyici gelmedi. Fantastik unsurlar benim acımdan yok denecek kadar azdı. Yetersiz bir kitap.