ayşe

ayşe
@aysedn
Kafka’nın da dediği gibi “Özlediğine sarılabilen insanlar çok şanslılar.”
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Herkesi öldürüyoruz, sevgili dostum. Kimini kurşunlarla, kimi sözlerle, kimini yaptıklarımızla ve kimini de yapmadıklarımızla. Dostoyevski
Oğuz Atay diyor ya "içimin yorulduğunu hissediyorum" tam olarak oradayım işte.
Nazım Hikmet’in dediği gibi: “Konuşmayı severim fakat herkesle değil.”
Dostoyevski soruyor: “Neden bir insan, yüreğinde olan şeyleri açık saçık söylemez ki?”