ayşe

ayşe
@aysedn
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyi ile kötüyü, güzel ile çirkini , sevgili ile düşmanı ayırt edemeyen bu cahili bağışla. Sensiz yaşamanın çorak bi çöle döndüğünü fark edemeyen bu aymazı bağışla . Bağışlanmayacak kadar açgözlü , hırslı, vefasız olan bu kaba adamı bağışla.
Konuşmak küçülür -küçülürse Adı değişir susmak olur Ağlamak büyür -büyürse Adı değişir susmak olur
Sayfa 99·Kitabı okudu
Şiir
Ne istediğimi kendim de bilmiyordum; hayattan korkuyordum, hayattan kaçıp uzaklaşmak istiyordum, ama gene de hayattan bir şeyler bekliyordum.