Ayşe Can

Kimsenin hatrı için kimseyi çekmek zorunda değilim, isteyen istediği yerde durabilir. Dürüst olmak yalaka olmaktan bin kat daha iyidir.!!🤔🤗😔
Reklam
Hazandı, hüzündü derken Eylül'de bitti gitti işte.. Bitmeyen ne var ki ömrümüzde? İşte bu yüzden; her anın kıymetini bil..
Geceye Bir Söz Bırak;
Neden "gözlerinden öperim" denir bilirmisin? Hasretin çilesini en çok gözler çeker, işte bu yüzden vuslatı en çok o hak eder.😔😔
Vazgeçtim, Sen Ekim'de gel. Eylül'de herkes geliyormuş. ~Cahit Zarifoğlu~
Çalı bile itmiyor kendisine sığınan kuşu, denk geldiğimiz şu kalplere bak..!
Edebiyat
Reklam