ben bu soruya klasik olan o sevmek mi sevilmek mi sorusundan yola çıkarak verirdim çünkü sevmek derseniz özlemek olduğunu sevilmek derseniz de bunun özlenilmek olduğunu biliriz ben olsaydım sevmek derdim çünkü sevgi çok farklı bir boyuttur ve bu hayatınızdaki her şey için öyledir etrafınızda değer verdiğiniz herkes için geçerlidir. bir kere sevginin ne demek olduğunu asla kelimelerle tanımlayamazsınız onu tanımlamak için hissetmeniz gerekir ama öyle sıradan bir his değil ölümsüz özel bir histir işte o hissi hissettiğiniz zaman zaten değer verdiğiniz her şey herkes sizin için çok kıymetlidir böylece sevmenin ne kadar güzel olduğunu anlarız ama tabiki sevildiğini özlenildiğini bilmek de bir o kadar önemlidir