eyşan.

eyşan.
@aysenowski
kendim ve pencerem.
“Kötülüğü bilmeyen, ondan sakınamaz; iyiliği bilmeyen de ona ulaşamaz.”(Bîrûnî/ 9721080) Şarabın hem yapılışını öğretmek hem de haram olduğunu söylemek gibi.
Reklam
Herkes uyur, yani herkes aptaldır. Hakarete uğramış hissetme. Gerçekler olduğu gibi ortaya konulmalıdır. Uykuda yaşıyorsun: o yüzden tökezliyorsun, yapmak istemediğin şeyleri yapıp duruyorsun. Doğru olmadığını bildiğin şeyleri yapmaya devam ediyorsun ve doğru olduğunu bildiğin şeyleri yapmıyorsun.
Şiir, ruh pencerelerini Allah’a açtıkça şiirdir. Yoksa balmumundan peteklerdir, bal değil.

eyşan.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2025 2. kitabı
Sezai Karakoç
9/10 · 22,4bin okunma
“Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur. Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır. Bana beni geri vermek istiyorumdur.”
Reklam