Kendimi değiştirmek gibi zor bir ödeve karşı yapayalnız idim, hiç öğüt dinleyesim yoktu artık, çünkü bu öğütlerin yarattığı baskı korkunç bir cesaretsizliğe sürüklüyordu beni.
Korkuları olan yalnız ve umutsuz kimseler için en iyi çare dışarıya çıkmak; yalnız kalabileceği, gökyüzü ve doğayla baş başa kalabileceği herhangi bir yere gitmektir. İnsan, ancak o zaman her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu hissedebiliyor.
Böyle gelmiş böyle gidiyor, hiçbir şey değişmiyor.
Nedense hiç kimse kendi eksiklerini görmüyor.
Önemli olan hep başkalarının hataları,
İnsan isteyince, hata bulmak en kolayı.