Ayse

Ayse
@ayseq1
Maraşım, memleketim, anılarım, arkadaşlarım, tanıdıklarım; ne giden güle güle gitti ne de biz hoşçakaldık. Donmuş hissizleşmiş algısını yitirmiş insanlar olduk. Sağ Salim kurtulduk demeye utanır olduk yitip gidenlerin ardından.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kadar hayırsıza denk gelmenin de bir hayrı vardır.
Şairin” Gönlüm karanlıktı , sen geldin dediği”….
Benim bu dünyada bir yerim olmadı, Kuytu gövdemi saymazsak eğer. Gövdem ki varla yok arası, Hem varlığa, hem yokluğa değer. Ama yüreğim hiç solmadı. Metin Altıok
insanlara inanmanın çağı geçti.