Ayşegül Elbeyli

Ayşegül Elbeyli
@ayseql
♡AY IŞIĞI♡ Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..
Önceden sabrederdim Şimdi vazgeçiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Dünya hassas kalpler için bir cehennemdir"diyen Goethe, ne haklıymış meğer.
İçimin de sesi olmasa ölürdüm yalnızlıktan...
Biz neden herkesi kendimiz gibi iyi zannederiz ki?