Ayşegül Elbeyli

Ayşegül Elbeyli
@ayseql
♡AY IŞIĞI♡ Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..
Bir yaş daha aldım bugün. Geride bıraktım Nilgün Marmara'nın Virginia Woolf'un ölüm yaşını, benden erken intihar etti Sylvia Plath, Furuğ Ferruhzad'ın öldüğü yaştan çıkıyorum şimdi, Orhan Veli Kanık'ın yaşını görür müyüm bilinmez, Didem Madak çok uzak.
Doğum Günüm
Ayşegül Elbeyli
Nice huzurlu sağlıklı bol kitaplı yıllar dilerim 🍀🥳
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir roman kahramanı olsanız, kim olurdunuz?
Roman kahramanı olacakken editör olmuşsun sen yanlışlıkla. Gerçekten bir Saatleri Ayarlama Enstitüsü ku­rulursa başına seni geçirmeli...
Sayfa 21 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Ekim 2013.·Kitabı okudu
Edebiyat
Ayşegül Elbeyli
Roman degil ama kürt mandollu madonnadaki Maria puder olmak isterdim :)
5/10
·160 syf.·
2019 28. kitabı
Öncelikle beklentim büyüktü kitap kapağı ve yazarı daha önce okumamam beni yanıltı... Birisinin bana ben böyleyim, şöyle yaparım, yaşarım gibisinden öğüt vermesini hikaye anlatmasını hoşlananan biri değilim. Güzel özlü sözlerle ve alıntıların üzerine kendi yaşamındaki kesitlerle yorumlaması bana bir şey katmadı açıkcası, sonuçta herkes yaşıyor kimi deniz de kimi okyanus da... Kitabı da yarım bırakmak istemedim tamamını bitirmek istedim önyargılı olmamak için. Sosyal medyada durum paylaşıyorsanız güzel bir kitap aslında alıntı ve özlü sözlerle yazarımızın sözleri hariç bu durumdan tabii.. Frida Kahlo'nun bir sözü hem 62. Hem 108. Sayfada tekrarlaması da gözümden kaçmadı. Zaten kitap kendini sürekli tekrar ediyor. Bu tarzı da sevdiğimi söyleyemem. Belli bir noktadan sonra size hitap etmediğini, sanki ulaşamadığı birine hitap ediyormuş hissine kapılıyorsunuz. "Ben beğenmedim, bana hitap etmedi sıkıldım okurken."
Kendine Hoş GeldinMiraç Çağrı Aktaş · Olimpos Yayınları · 201912,5bin okunma
Ayşegül Elbeyli
Kitabı begenen tek kişi benim galiba yorumda ben çok severek okuyorum😍