Kimsenin yaşamı acıdan ve üzüntüden tamamen arınmış değil. Bu durumda bu onlardan kaçınmak yerine,onlarla birlikte yaşamayı öğrenme meselesi değil mi ?
" Allah'ın en büyük emirlerinden biri kendisinden başkasına kulluk etmemek değil mi?
Bu aslında hürriyetin tanımı değil midir?"
|| Atatürk adlı filmden