Ayşegül Kaya

Ayşegül Kaya
@aysgl17
Sevdim
8/10
·224 syf.··
2025 4. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2025 00:46
İlk kez bi Japon klasiği okudum. Daha ağır bir dil bekliyordum aslında. Ayrıca öykü kitabı okumaya da bu kitapla ısındım diyebilirim. Bazı hüzünlü bazı gerilimli bazı şaşkınlık dolu hikayeler anlatılıyor. En çok İnsan Koltuk, O-Sei Sahnede ve Parmaklar hikayelerini sevdim. Bunun yanında Psikolojik Test hikayesi de tadımlık güzel bir polisiyeydi. Diğer Japon klasik kitapları almak istiyorum.
Aynalar Cehennemi ve Diğer ÖykülerEdogawa Rampo · İthaki Yayınları · 20221,765 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Ayşegül Kaya

, bir kitap okudu
6/10
·224 syf.·
32 saatte okudu
·
2025 3. kitabı
Jim Thompson
6.8/10 · 118 okunma
7/10
·352 syf.··
2025 2. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2025 02:02
Ben bu kitabı aslında çıtır çerez kitabı olarak okumaya başlamıştım. Aslında biraz da öyle. Fakat alt metinde bize dersler veren, bazen insanların nasıl ikiyüzlü olabileceğini de anlatan bir romandı. Yazarın notunu da çok anlamlı buldum ve katıldım.
Duygu ve Düşünce
Hiç Beklemediğim AndaErin Hahn · Ren Kitap · 067 okunma