Kitap gerçekten ilk kitabı gibi çok güzeldi, ama ilk kitap kadar klişesiz değildi. Bu kitapta Vhalla'ya kızdığım ve "klişee" dediğim bölümler oldu. Ama fantastik severler tereddütsüz almalıı. Okuduğum en güzel serilerden.
Ateş DüşüyorElise Kova · Yabancı · 20183,232 okunma