Ayşe

Biz bu dünyaya gitmek için geldik ama aynı zamanda hüsn ile an seyretmeye, güzellik ve zarafet seyretmeye geldik.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Reklam
Eğer, insanın davranışları ile değerleri birbiriyle örtüşüyorsa, ikisinin arasında büyük bir uçurum ve yarık yoksa, inandığımızla yaptığımız birbirini tutuyorsa, kendimize yabancılaşmamışsak mutlu oluyor ve iyi bir hayat yaşıyoruz. Psikolojide buna “iç bütünlük” deniyor, yani özü sözü bir olma hâli..
Sayfa 74·Kitabı okudu
Modern dünya iyi olmanın neden iyi olduğuna dair meşru bir cevabı henüz üretilmiş değil
Sayfa 72·Kitabı okudu
İnsan kötülüğe meyletmesin diye Cenabı Allah iyiliğin neşrini, kötülüğün de setredilmesini emreder. Çünkü insanın kötülüğe de meyli vardır. Dolayısıyla iyiliğe meyletmek için iyiliğin neşrolması, kötülüğe meyletmemek için de kötülüğün setredilmesi lazım.
Sayfa 70·Kitabı okudu
 Huzur azalmaz çünkü huzurun kaynağı biz değiliz. İçimizdeki o dinginliği, o rahatlığı, o stabiliteyi, istikrarlı Allah veriyor bize. O yine gelir, hiç endişe etmeyelim, yeterki kendi içimizdeki ile dost olalım…
Sayfa 63·Kitabı okudu
Reklam