İnsanların, aklın çizdiğinin ötesinde bir şeye ihtiyacı var. Hayat bize bunu fısıldıyor zaten. Bu bir fantezi değil. Hayat rasyonalitenin sınırları içine giremeyecek kadar zengin ve güzel. Akla çok saygı duyuyorum, büyük bir nimet ama hayat bundan çok daha fazlası…
İnsan hava ve reva arasında olmalıdır, deniyor ya insan hiçbir zaman Allah’tan ümidini kesme lüksüne sahip değil, böyle bir kibre sahip olamayız diye düşünüyorum.