" Son mektubundan yine sinirli olduğunu anladım. Halbuki bir mektup önce ''Dünya ne güzel.'' diyordun ve dünya bana bir kat daha güzel görünüyordu.
Seni seviyorum. Seni öyle özledim, seni öyle seviyorum ki bu iki 'fiilden' başka ne yazsam boş ve saçma ve lüzumsuz geliyor bana. Beni kırk yaşımda böyle aşık ve genç bir yürekle her an yeniden yarattığın için sana minnettarım. "