Ayşe

Ayşe
🇹🇷Yaşasın Irkımın Turan Ülküsü🇹🇷
Yanlış zamandayım
İnsanların ayrıntılara boğulmadığı  Günlerden kalma güzel bir cümle vardır. “Göz gördü, gönül sevdi.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Unutuluyoruz...
⠀ • ⠀ • ⠀ • ⠀ • Ne güzel yaşayıp gidiyoruz değil mi? Sağımız, solumuz, önümüz, arkamız hep dünya. Tutturmuşuz, bir hayattır gidiyoruz. Ha varız bugüne, ha yokuz. İstesekte, istemesekte ömür merdiveninden her nefeste bir kere daha iniyoruz. Yoruluyoruz, üzülüyoruz, kırılıyoruz. Bir kere ölmek için geldik. Bin kere dirilip tekrar dönüyoruz. Milyarlarca ses, milyarlarca yüz, milyarlarca nefes içinde, Durmadan, bıkmadan, yılmadan kendimizi arıyoruz. Bitiyoruz hâldaş.Tükeniyoruz. Oysa sevmek, Fani dünyada tüm kötülüklere karşı bir serzenişti. Ve ölmek, Dünyayı değil, gönlü terk edişti. Unutuyoruz. En acısı da ne biliyor musun? Unutuluyoruz..
"Geri dön"denmişti."Köprülerin altından çok sular aktı,geri dön." Dönmemişti o.
"Geleceğim"demedim.Bekliyor mudur?