Kalabalık sevmeyen insanlar, asosyal değil, yabani değil, insandan kaçıyor, nefret ediyor da değil. Bu bir yaratılış özelliği, herkes herşeyi aynı yapamaz, taşıyamaz. Kalabalığın farklı enerjileri çarpıyordur bu insanları, zariftirler çabuk etkilenirler, kalabalık çok ta hoş bişey değildir ama az insan güzeldir. Huzur verir, dinginlik, sakinlik verir.