buraya atandım yazmak nasip olur mu bilmiyorummm ama Rabbim biliyor ki bunu çok fazla istiyorum. Allah'ın adı ve yardımı ile şimdi niyet ettim hayırlı bir şekilde tercih vermeye.. Allah'ım sen hakkımda en hayırlısı neyse onu bana ver, ben bilemem Sen bilirsin, ben göremem Sen görürsün Allah'ım. Âmin..🌻💕 06.05.25