"Yalnızca algılayabildiğimiz kadarını biliriz. Deneyimlediğimiz her şey, en nihayetinde, algılayabildiklerimizden ibarettir. 'Neye baktığın değil, ne gördüğün önemlidir.’"
"Diyeceğim o ki, tek bir şeyi farklı yapmak çoğu zaman herşeyi farklı yapmaktır. Tek bir hayatta, ne kadar çabalasak da, yaptıklarımızı tersine çeviremeyiz. Öğrenmenin tek yolu yaşamaktır…"