Aytekin Çetinkaya

Aytekin Çetinkaya
@aytekin466
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçmiş gerçekten de daha mı iyiydi?
5/10
·288 syf.·
2021 7. kitabı
Kemal Sayar'ın hemen hemen tüm kitaplarını okudum. Bir yerden sonra geçmiş-şimdi ve doğu-batı konularına karşı tutunduğu taraflı tutum rahatsız etmeye başlıyor. Kemal Hoca'dan geçmiş ve doğu kültürü çok iyi, şimdi ve batı küktürü ise hepten kötü gibi indirgemeci bi bakış açısı görmek biraz hayal kırıklığı yarattı doğrusu. Tüm varoluşun siyah ve beyazın birlikteliği üzerine inşa edildiğini ondan iyi kimse bilemez, peki neden geçmiş ve doğu bu kadar beyaz, şimdi ve batı bu kadar siyah?
Edebiyat
Başı Sınuklar İçin KılavuzM. Kemal Sayar · Kapı Yayınları · 20194,272 okunma