Derin

Derin
@ayucukk
𝐎𝐥𝐮𝐲𝐨𝐫𝐬𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐡𝐚𝐲ı𝐫, 𝐎𝐥𝐦𝐮𝐲𝐨𝐫𝐬𝐚 𝐛𝐢𝐧 𝐡𝐚𝐲ı𝐫 𝐚𝐫𝐚
Bazen sadece susmak gerekiyor, insanların hayatlarından öylece çıkmak, kaybolmak.. Olay çıkarmadan, sitem etmeden sessizce uzaklaşmak... Unutmayın ki zaman herşeyi tekerrür eder ve herkes yaşattığı şeyin karşılığını alır. Öyle ya da böyle 🍂
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
ßir insan neyi çok anlatırsa, o onda yoktur.. ßak Allah 2 kulak, bir ağız vermiş. 2 dinleyeceksin, 1 konuşacaksın..
Sevgi herkeste güzel durmuyor.. Bazılarına yakışan sadece mesafe.
İnsan bir gün uyandığında hayatının yarısını kaçırdığını farkedebilir.
İnsanın satın alamayacağı tek şey zamandır. Onu da bozuk para harcar gibi harcar.