"Dün için pişman olma!
Yarın için asla kaygılanma!..
Bugünü yaşa! Sadece bugünü yaşa!
Bugünü sanki en son günmüş gibi yaşa!
Unutma ki yarın bugüne dün diyeceksin, tıpkı dün bugün için yarın dediğin gibi.."
Hâlbuki herkes, özel şeyler yaşar. Herkes için önemli olan şey başkadır. Birbirimizle sidik yarıştırmak yerine, birbirimizi anlamaya çalışsak çoktaaan anlardık. Anlardık, bazen senin için hiç önemli olmayan bir şeyin, bir başkası için en önemli olabileceğini anlardık, tıpkı bir başkası için hiç önemli olmayan bir şeyin, senin için en önemli olabileceği gibi...
Sana ait ne varsa sev sev sev.. ve güneşe bak; güneşi sev. O da senin çünkü. Bak hiç aksatmadan görevini nasıl da yapıyor güneş? Senin için her gün yeniden doğuyor. Dünya 24 saat ritminden hiçbir şey kaybetmeden senin için dönüyor. Gezegenler, güneş sistemi, kuşlar, ağaçlar ne varsa hepsi senin için var. Emin ol ki böyle dostum bir düşünsene, sen ölünce bütün bunların ne anlamı var? Güneş doğmuş, güneş batmış, dünya dönmüş, ağaç yeşilmiş, siyahmış, deniz kırmızıymış, maviymiş sana ne, şimdi hayattasın ve hepsi senin. Kullan onları, sahiplen!
Bana bak dostum, başarılı olmak istiyor musun? Kendi kararını kendin vereceksin. Takvimini, saatini, karını, kocanı, işini, gücünü, okulunu kendin belirleyeceksin.
Bırak başkaları ne derse desin ! Sen bildiğini oku ve tekrar ediyorum, asla unutma!!
"SENİ, SENDEN ÇOK HİÇ KİMSE SEVEMEZ."