Aynurqw

Aynurqw
@ayynurw1
Rıfat oldunuz da Mihriban mi olmadık be #gönüldağı
Reklam
her yaptığımdan pişman olsaydım oohhoooooooooo
Sana bakınca titreyen bedenim şahittir, bana haksızlık ettin..
"Sen kendime yaptığım en büyük saygısızlıksın.."
yaşadık der güleriz.