Aşık olmak, derdik; ona gönlüm düştü. Düşen kadınlardandık biz. Buna inanırdık, aşağı doğru olan bu harekete: öylesine sevecen , uçmak gibi, ama aynı zamanda öylesine ürkünç, öylesine sıra dışı ,öylesine beklenmedik...
Karanlık çöküyor. Ya da çökmüş . Güneş gibi yükseliyor demek yerine neden karanlık çöküyor denir? Oysa doğuya bakarsanız, gün batımında, karanlığın çökmek yine yükseldiğini görebilirsiniz...