Öznel iyilik hissini, diğer insanlara duyduğumuz bağlıliktan devşiriyoruz. Mutlu olmakla toplumsal bağlılık, bağlı kalabilme, dostluk kurabilme arasında bir ilişki var. "Kalpten kalbe bir yol var" ve işte o yol, insanları mutlu ediyor.
Oysa insan hikayeler anlatmak isteyen bir varlık. Anlattığı hikayelerin yankılarını duymak isteyen , varoluşunu başkasının yüzünde seyretmek isteyen bir canlı. Can, dilde hayat buluyor. Düşünürün söylediği gibi," Dil varlığın evidir."