Eski Türk Edebiyati Metinleri adlı Orhan Soysal'ın yazmış olduğu hacimli bir kitabı öğrenciler göstermek için getirdim. Bir tanesi çıkmış : "Hocam bu sobada iyi yanar ısınırız." diyor . Bu anlayış bütün öğrencilerde var . Derslerde kitap merakını aşılamak için eski yazılardan okudum. Oralı bile degiller. İşimiz gittikçe zorlaşıyor . Kitap okumayan bir nesil daha mezun ediyoruz...
Eski Türk Edebiyati Metinleri adlı Orhan Soysal'ın yazmış olduğu hacimli bir kitabı öğrenciler göstermek için getirdim. Bir tanesi çıkmış : "Hocam bu sobada iyi yanar ısınırız." diyor . Bu anlayış bütün öğrencilerde var . Derslerde kitap merakını aşılamak için eski yazılardan okudum. Oralı bile degiller. İşimiz gittikçe zorlaşıyor . Kitap okumayan bir nesil daha mezun ediyoruz...