Esra Angün

Esra Angün
@azesakarya54
Çay, şiir, türkü, yağmur.. Altını çizdiğim cümleler, içimde kalanlar. Her gün okur, her gün bir iz bırakırım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Eski Türk Edebiyati Metinleri adlı Orhan Soysal'ın yazmış olduğu hacimli bir kitabı öğrenciler göstermek için getirdim. Bir tanesi çıkmış : "Hocam bu sobada iyi yanar ısınırız." diyor . Bu anlayış bütün öğrencilerde var . Derslerde kitap merakını aşılamak için eski yazılardan okudum. Oralı bile degiller. İşimiz gittikçe zorlaşıyor . Kitap okumayan bir nesil daha mezun ediyoruz...
Lord of sky isimli okura yanıt verildi
Esra Angün
Ne yazık ki öyle...
Eski Türk Edebiyati Metinleri adlı Orhan Soysal'ın yazmış olduğu hacimli bir kitabı öğrenciler göstermek için getirdim. Bir tanesi çıkmış : "Hocam bu sobada iyi yanar ısınırız." diyor . Bu anlayış bütün öğrencilerde var . Derslerde kitap merakını aşılamak için eski yazılardan okudum. Oralı bile degiller. İşimiz gittikçe zorlaşıyor . Kitap okumayan bir nesil daha mezun ediyoruz...
Esra Angün
Aslında kitap okuma bilinci aileden gelme, o zamandan aşılanmalı çocuklara. Kitap değil, teknoloji okuyan (telefon, tablet v.s) evebeynler oldukça kitap okumayan nesiller daha çok mezun edilir (!).