Var oldukları halde var olmayan, seyirlik oldukları halde ortalıkta görülmeyen insanlar vardı bu şehirde; cüceler, sakatlar, şişkolar...göze tuhaf görünen bütün insanlar...
Herkesin bir umudu vardır.
Bir savaşı,
bir kaybedişi,
Bir acısı,
Bir yalnızlığı,
Bir hüznü...
Çünkü;
Herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı.
Turgut UYAR
Yıllar
Yıllar biz istesek de istemesek de geçecek,
Önemli olan her durumda bizi arayan soran,
Yanında huzur bulduğumuz insanlar ile
Geçirilen bir ömür olursa,
Güzel bir hayat yaşadım.
Diyebiliriz bence...