Bu kız sevdi aşık oldu ama evlenmedi oysa sevdiği kişiyle birlikte olmak evlenmek istiyordu ama evlilik modelinin herkesçe onaylanmış ve uygulanan saçma sapan ayrıntıları yüzünden kendi kurallarını bozma pahasına evlenmedi.
Annenin bağlanma sözcüğü bir özgürlük kavramı olarak görünmeseydi insanlar hazır birbirlerini bulmuşken birbirlerine bağlansalardı ama bağlanırken de birbirlerine girecek için sözler vermeden ve söz istemeden bunu yapabilselerdi daha doğal olmaz mıydı beraberlikler?