Azra

Eskiden böyle değildim ben.
Kitap okumayı unuttum. Eskiden çok kitap okurdum, bir günde kalın bir kitap bitirmişliğim bile olmuştur. Şimdilerde ise kitap okumayı unuttum. Kitap okuduğum her saniye sanki onun yerine başka bir şey yapmam lazımmış gibi gelmeye başladı çok üzücü. Kitap okumak yerine dizi/film izlemeyi tercih eder oldum. Çünkü ×2'de izleyebiliyorum ya da izlerken aynı anda başka şeyler de yapabiliyorum. Bu sene hedefim az olsun ama öz olsun yeniden kitap okumayı hatırlatayım istiyorum 🥺.
Duygu ve Düşünce