b. d dinc

b. d dinc
@b2684

b. d dinc

, bir kitap okudu
8/10
·480 syf.·
Beğendi
·
2024 10. kitabı
Ana Huang
7.3/10 · 3.396 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
8/10
·404 syf.··
Beğendi
·
2024 7. kitabı
Yine güzel bir seriydi... Ancak sanırım yazarın okuduğum o kadar kitabı arasından nedense bir türlü bağlanamadığım kadın karakteri Ivy oldu. Kitaba sadece Tink ve Ren sahneleri için devam ettim. Bu iki karakter o kadar iyi ve yazarın o kadar kredisi var ki bende benim puanım yine yüksek. Çünkü kadın karakterimize rağmen kitaplar akıcı, eğlenceli ve sürükleyici. Bir de filmi varmış sanırım bu serinin... Bir traileri izleyeyim dedim ki keşle demez olaydım. Ren için seçilen karakterin (Edward gibi) dudaklarına sürülen rujdan alamadım bakışlarımı. Zaten kafamda canlandırdığım Ren ile de hiç bir alakası yoktu. İzlemeyeceğim ki kitap zihnimde kendi yaratımım olarak kalsın
CesurJennifer L. Armentrout · Dex Kitap · 2019143 okunma
7/10
·728 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
Tüm seri bittikten sonra yorum yapmak istedim. İlk iki kitap bence serinin en güzel kitaplarıydı. Bu tabii geri kalanları kötü demek değil asla. Ancak ikinci kitaptan sonra konu yavaştan uzamaya ve Poppy'nin içsesini daha çok okumaya başlıyoruz. Ben birde bize neredeyse ikinci kitaptan itibaren yazar tarafından verilen o belli belirsiz spoilerdan o kadar da rahatsız olmayan taraftayım. Yani kitabı okuma aşkımı bitirimedi bu durum. Ancak ne gerek vardı bu kadar kusursuz iki ana karakter yaratılmışken de demiyor değilim. Jennifer'ın tüm kitapları gibi güzel bir seriydi. Aksiyon, yalanlar, sırlar, beklenmedik olaylarla örülmüştü her biri. Kitaptaki her karakteri sevdim. Kadın karakterin gereksiz çıkışları ve saçmalıkları yoktu benim açımdan.
İki Kraliçenin SavaşıJennifer L. Armentrout · Dex Kitap · 2023369 okunma