Tüm seri bittikten sonra yorum yapmak istedim. İlk iki kitap bence serinin en güzel kitaplarıydı. Bu tabii geri kalanları kötü demek değil asla. Ancak ikinci kitaptan sonra konu yavaştan uzamaya ve Poppy'nin içsesini daha çok okumaya başlıyoruz. Ben birde bize neredeyse ikinci kitaptan itibaren yazar tarafından verilen o belli belirsiz spoilerdan o kadar da rahatsız olmayan taraftayım. Yani kitabı okuma aşkımı bitirimedi bu durum. Ancak ne gerek vardı bu kadar kusursuz iki ana karakter yaratılmışken de demiyor değilim. Jennifer'ın tüm kitapları gibi güzel bir seriydi. Aksiyon, yalanlar, sırlar, beklenmedik olaylarla örülmüştü her biri. Kitaptaki her karakteri sevdim. Kadın karakterin gereksiz çıkışları ve saçmalıkları yoktu benim açımdan.