Evil lyn

Evil lyn
@ba_harly
Rosa dei venti
Çünkü itiraf ediyorum, hâlâ umudum vardı. Şimdiyse Tanrı'ya şükür, artık umut etmiyorum.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zindancının ikramları idam sehpası kokar.
Sayfa 72·Kitabı okudu
İnsanların hepsi, belirsiz ertelemelerle ölüme mahkûmlardır.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Tanrıları özleyenlere , tanrı burada denebilir. Kralları özleyenlere, vatan burada denebilir. Celladı özleyenlere ise söyleyecek hiç bir şey yoktur.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Gardiyanın yeterli olduğu yerde cellada gerek yoktur.
Sayfa 36·Kitabı okudu