“Talepler. Neden güç istiyorlar?”
“İnsan doğası sanırım.”
“İnsan doğası mı?”
“Taleplerin jakobenlerden, parlementoculardan, naziler ve bolşeviklerden hiç bir farkları yok. Tarihin her döneminde, insanlığa önderlik etmek isteyen bir grup oldu, insanlığın iyiliği için elbette.”