Sadece mutlu olmayı istesek kolay olacaktı ama biz başkalarından daha mutlu olmak istiyoruz. Bu da oldukça zor çünkü onları daima olduklarından daha mutlu görürüz.
Bir şeyin önemini onu kaybetmeden anlayabilen insan sayısı ne yazık ki çok azdır.O nedenle kendinizi ve değerinizi insanlara hatırlatmayı ihmal etmeyin..