bager

bager
@bagerrr
Yaşamın içinde..
yolunu yordamını sikeyim bu kadar mı kararsız kalır insan. kafamı kemiren bu düşünceleride sikeyim
Reklam
iki yol var iki ucuda boklu değnek ikisinden birisi elbet biri bana girecek
zihnime fazla gelen şeyler var , eli kolu çektim
olcaksa olsun , gelecekse eğer güzel günler bir an önce gelsin
bugünler de olabilecekler en güzel şekilde olsun olsun da bir an önce kurtulalım bu sefaletten
Reklam