bager

bager
@bagerrr
Yaşamın içinde..
çırpındıkça daha derine düşeceksin ve kurtulman daha zor olacak
Reklam
kimse kimsenin umrunda değil, herkes kendi çıkarları doğrusunda sürdürüyor yaşamını..
kafamın içinde at var at !
milyonlarca insan içinde yalnız kalmak belkide güzel bir şey.. asıl mesele milyonlarca insan varken senin neden yalnızlığı seçmen.
bazı şeylere yetememek, çoğu şeyden soğumanıza neden olur..
Reklam