@xxBERKExx olumm bu çocuğu üzeni belasını sikerim 😑BU ÇOCUK KİM YÜZÜNDEN ÜZGÜNSE ALLAH BELASINI VERSİN (BENDE DAHİL) AMA NOLMUŞ BİLMİYORUM 😑ÇOCUĞU ÜZMEYİN LAN DİNSANLARIN GERÇEK HAYATLARNDAKİ ZORLUKLARI BİLMEDEN DE YARGILAMAYIN😑💙💙SENİ ÇOK SEVİYORUM KNKM
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"GECE MİDİR İNSANI HÜZÜNLENDİREN? YOKSA İNSAN MIDIR HÜZÜNLENMEK İÇİN GECEYİ BEKLEYEN? "
"GECE MİDİR SENİ BANA Düşündüren yoksa ben miyim? seni düşünmek için geceyi bekleyen?....