Zaman akıp gidiyor idrak edemezsin,ancak 20 sene sonra arkana bakınca bu durum değişir...herşeye rağmen başkalarına faydalı hayırlı ömürler geçiriyorsak hataları bırakıp gelişiyorsak hayatın insanların tuzaklarına rağmen sevgiyle devam edebiliyorsak boşa gitmemiş olacaktır...👊