Necip Fazıl 'in çöle inen nur kitabını okuyorum. Efendimiz s.a.v İslam'a ve müslümanlara karsi konuşan, gıybet yapan ve inanmayanlari örgütleyen kim varsa infaz emrini vermiş. Öyle anladım. Nice yiğitler çıkıp çok kelle götürmüşler. An itibariyle İslam'a, müslümanlara neler ediliyor. Neler yapılıyor kimsenin giki çıkmıyor. Daha çok okumalı, soylu bir öfke için, aksiyon için çok okumalı, fazlaca cemaat olunmalı..